Yay! Blog posts op de site

USAC! Het is vanaf nu (dankzij het harde werken van de Sitecie!) mogelijk om je promo te posten op de website in de vorm van een blog post. Zo bereik je alle leden van de USAC, ook degenen zonder Facebook!

Ook als je gewoon een leuk verhaaltje, verslagje of een opmerking hebt kun je die hier plaatsen :).

Verder, geniet lekker van de Lustrum week! Leo en ik waren al bij de eerste 2 activiteiten, en beide waren een groot succes! Bij de spelletjesmiddag bleek namelijk dat we als USAC’ers niet alleen goed zijn in hakkies leggen, maar ook in het spelletje “the climbers” en “dixit”!  De vrijwilligers van SubCultures hadden een boel toffe spellen meegenomen en legden die dan ook haarfijn uit onder het genot van een chippie (of twee).

Na een dagje rust op zondag trokken we massaal onze stoute (D-)schoenen aan voor een waar Alpien tochtje door Utrecht en maakten we maar liefst 7 toppen – ehh, café’s onveilig. Terwijl Vera en Floor zich bogen over de punten die we verdienden deden we de gekste alpiene opdrachten, veel met een hoog je-had-er-bij-moeten-zijn gehalte. Natuurlijk werden er ook weer mooie hakkies gelegd.

Vanavond spelen we ontstoppertje, en morgen gaan we rolschaatsen op de fijnste plaatjes. Hebben jullie je al ingeschreven?

Schrijf je in!