USAC is een van de grootste en meest ambitieuze studentenklimverenigingen van Nederland. Hoe kun je dat zien? Aan de vele mooie klimweekendjes, trips en expedities die er jaarlijks worden georganiseerd. Maar hoe komen leden dit nou van elkaar te weten?

Behalve in de hal, op borrels en tijdens klimavonturen elkaar te spreken heeft de USAC een prachtig verenigingsblad om van het rijlen en zeilen van alle leden op de hoogte te kunnen blijven De USAC: de Rock-In’. Dit blad verschijntde afgelopen jaren steeds eens per jaar, al ligt de ambitie bij meerdere oplages. De Rock-In staat elke keer weer boordevol verhalen, nieuwtjes, weetjes en mededelingen die geen enkele USACer kan missen. De Rock-In is er voor en door USACers en wordt samengesteld door de Rock-in’ commissie. Elke keer komen zij onder het genot van een hapje eten bijeen om de inhoud van de nieuwe RI te bespreken, waarbij taken worden verdeeld. Vervolgens worden door iedereen de stukken verzameld en gelayout in InDesign. Een gezellig middagje floppenstoppen en stickeren maakt de RI tot een juweeltje dat bij elke usac’er op de deurmat valt. Het enthousiasme van de commissie en van de vele verschillende auteurs maken elke Rock-In weer uniek.

Nog niet gerealiseerd maar wel het ambitieuze plan voor de aankomende tijd: de RIO, oftewel de Rock In Online. Zodat het nog makkelijker wordt USAC’ers aan de andere kant van de wereld te volgen op hun bijzondere avonturen.

Klik hier voor een archief met oude RI’s.